Biti single je kul, otkrivaju rezultati novog istraživanja kompanije Morar HPI. U istraživanju sprovedenom na preko hiljadu korisnika Tindera u razmaku od 18 do 25 godina, odnosno takozvanim milenijalcima, ispitanici su iznosili svoje stavove o vezama i samačkom životu, a rezultati su inspirisali novu kampanju aplikacije koja slavi samački život.

,,Šteta je trošitivreme dok ste single‘‘, glasi novi moto dejting aplikacije Tinder, jer su rezultati provedenog istraživanja otkrili da milenijalci više uživaju u samačkom životu nego u vezi.

Čak 71 odsto njih priznalo je da su sami doneli odluku da budu singl, a njih 81 procenata otkrilo je da im je život puno bolji kada nisu u vezi.

Dalje, čak 55 posto ispitanika slaže se da su njihovi singl prijatelji zabavniji od onih koji su u vezi, a istraživanje je pokazalo i da čak 39 posto njih strahuje da će u vezi i sami postati dosadni. Zanimljivo je i da je 25 posto žena koje su učestvovale u istraživanju priznalo da se same osećaju moćnije nego kada su u ljubavnoj vezi.

Izvor:index.hr