Kada pogledamo nazad u 2019, sećamo se da je glavni skincare trend iz Koreje bio „glass“ skin - koža poput stakla, piše Lepotica.rs.

Matirana koža bez sjaja je bila prošlost. Umesto toga, postali smo opsednuti blistavom, dewy kožom koja daje transparentan sjaj, poput stakla. Ali, u ovoj godini, fokus je na novom trendu - „cream skin“, koji zahteva mnogo manje vremena i proizvoda za postizanje istog efekta!

ŠTA JE „CREAM SKIN“?

Ovaj novi trend „kremaste kože“ je ujedno i koncept nege ali i izgled, koji se postiže odbacivanjem preduge rutine od 10 koraka i odabirom samo jednog proizvoda, mlečne, kremaste teksture. Radi se o losionima koji su hibrid tonika i hidratantne kreme - creamy toner-u. Korejke su potpuno „poludele“ za ovim tipom proizvoda. Rezultat korišćenja je neverovatan: ten koji je ujedno dewy, blistav, ali ne i previše sjajan. Umesto toga, koža je predivno meka, hidrirana i jedra.

Veliki „buzz“ oko „cream skin“ trenda je u jednoj stvari: kako ga je lako postići. „Glass skin“ trend je više fokusiran na celu rutinu nege, nudeći transparentan, čist i blistavi ten koristeći više proizvoda, dok „cream skin“ trend to postiže uz samo jedan proizvod.

KAKVI SU KREMASTI TONICI?

Ovi proizvodi predstavljaju najbolje od oba sveta: daju hidrataciju poput totnika, i zaključavaju vlagu poput hidratantne kreme. Veoma popularna formula obećava dubinsku hidrataciju losiona u veoma laganoj teksturi, koristeći biljna ulja, glicerin i amino-kiseline, koje štite barijeru kože.

Kremasti tonici se nanose „utiskivanjem“ u kožu, tako što ih nežno nanosite prstima. Još jedan način upotrebe je nanošenjem na navlaženi tufer.

Ostatak teksta pročitajte na sledećoj strani...