Podbradak često dolazi sa kojim kilogramom viška, ali ne mora da znači. Kada se jedom sakupi masno tkivo na podbratku, nažalost nije baš jednostavno rešiti ga se.

Lako se može dogoditi da si na dijeti, izgubiš kilograme, ali podbradak ostane. Posebno ako si u godinama kada je koža već počela gubiti elastičnost i pomalo se opustila. Ipak, debljina nije jedini uzrok nastajanja podbratka, uzroci mogu biti vrlo neočekivani, ali kako god bilo, dobro je pokušati sa sledećim vežbama - kako bi se brzo rešila podbratka. 

1. Vikanje (može i u tišini)

Otvori usta kao da želiš jako glasno viknuti. Ponovi to više puta. Ta vežba jača muskulaturu čeljusti te napinje celo lice.

P.S. Pritom ne moraš zaista viknuti, ali i možeš. Na primer, kad te ukućani dobro iznerviraju viči na sav glas i iskoristi to u borbi protiv podbratka.

2. Vrti glavom

Ovde je važno da ne mašeš naglo glavom napred-nazad. Najbolje je polako krenuti sa glavom levo na desno pa je okretati na jednu pa na drugu stranu. Ponovi to deset puta, napravi kratku pauzu i tako ponovi u pet serija.

3. Upri jezikom prema nepcu

Sa ovom vežbom treniraš muskulaturu vrata. Stisni usne i pritisni jezik jako o nepce. Stiskaj što jače možeš. Drži tako nekoliko sekundi pa opusti. Ponovi to nekoliko puta.

4. Šaka na bradi

Stisni šaku i stavi je pod bradu. Pritisni glavom prema šaci te tako drži nekoliko sekundi. Ova vežba je dobra protiv podbratka!

5. Naizmenično tuširanje

Poznato je da je tuširanje naizmenično hladnom i vrućom vodom dobro protiv celulita. Na vratu će biti jednak učinak. Jednostavno tuširaj podbradak naizmenično hladnom pa vrućom vodom. Najbolje je to raditi svaki dan. 

Izvor: Miss7