Nivo melatonina počinje da raste otprilike dva sata pre odlaska na spavanje, što nas čini pospanim. Pokušajte da se umirite već između 20 i 21 čas kako biste iskoristili sve koristi ovog hormona. 

22:00 - 22:30 

Sada ste u lakom snu. Broj otkucaja srca blago se usporava, a protok krvi pojačava kako bi se koža snabdela kiseonikom, hranljivim materijama, i kako bi se oslobodila nakupljenih toksina (put do sjajne kože!). 

22:30 - 23:00 

Počinje faza dubokog sna. Kako nivo kortizola opada, telo počinje oslobađanje hormona rasta - magična kombinacija za predivnu kožu. Hormon rasta podstiče proizvodnju kolagena i pomaže oštećenim ćelijama da se regenerišu. 

23:00 - 04:00 

Regeneracija ćelija (prirodan proces pilinga kože) u ovom trenutku je na svom vrhuncu, čak i do dva puta većem nego tokom dana. 

04:00 - 06:00 

Obnova kože se usporava i priprema vas za novi dan. 

Moć noćne nege 

Kada je organizam u stanju sna, kada se telo odmara i opušta, metabolizam kože se pojačava, zajedno sa regeneracijom, što kožu čini propustljivijom. Zato je noćna nega više nego bitna. Zato, očistite kožu pre spavanja i nanesite jednu od ovih „noćnih ptica“ da osigurate seksi izgled kože narednog jutra.