Uz sav napor da zablistate u punom sjaju, planove vam kvari narandžina kora koja se pojavi čim se opustite i zaboravite na strogi anticelulit režim. Obratite pažnju na ove stavke koje će vam pomoći da se pripremite za bikini i „ispeglate“ narandžinu koru.

Puno vode

Da, da, znamo da znate, ali ipak moramo da ponovimo, jer je anketiranje pokazalo da se vrlo mali broj devojaka zaista pridržava ovog svima dobro znanog pravila – morate piti puno vode! Preporučenih osam do deset čaša dnevno ne morate baš bukvalno shvatiti, jer mnoge namirnice sadrže dovoljno vode da bi vaše telo bilo dovoljno hidrirano. Prema jednom istraživanju, žene koje redovno jedu namirnice poput jabuka, krastavca ili grejpfruta imaju uži struk i niži indeks telesne mase od onih koje tečnost uzimaju isključivo kroz tečnosti i sokove! Ipak, nemojte  zaboraviti dragocenu vrednost obične vode, pa probajte da je pijete što je više moguće.

Povrće u boji

Povrće jakih boja bogato je vitaminom C, a upravo on je značajan za dragoceni kolagen koji vašu kožu čini čvrstom. Ako se njegova količina smanji, koža će izgubiti elastičnost, što dovodi do lakšeg stvaranja celulita. Prema istraživanju obavljenom na Univerzitetu Mesa u Arizono, dovoljno vitamina C u svakodnevnoj ishrani može pomoći da tokom vežbanja sagorite 30 odsto masti više! Preporučena dnevna doza vitamina C je do 75 miligrama.

Integralne žitarice

Namirnice koje se sastoje od obrađenih žitarica, a sadrže i šećer, poput belog hleba na primer, pokreću skok insulina u telu. Insulin šalje signale telu da masti treba da čuva, umesto da ih troši, a takav sistem nam ne treba. Zato su mnogo bolji izbor integralne žitarice koje bi trebalo da jedete kad god je moguće, bilo da se radi o integralnom hlebu ili musliu i žitaričnim kašama, jer one imaju puno vlakana i ne uzrokuju nagli skok insulina.

Bez soli i šećera

Žene koje se generalno zdravo hrane imaju manje celulita, a jedan od razloga za to je što u organizam ne unose mnogo soli i šećera. Šećer se skladišti u masnim ćelijama i one se onda šire, dok so zadržava tečnost u organizmu što celulit čini još gorim. Zato uz film, umesto da grickate čips, napravite novu vrstu grickalice – presno povrće (šargarepe, krastavac, paprike…) uz umak od humusa.

Morske alge

Alge sadrže supstancu fukostatin koja pomaže ljudskom telu da sagori masti. Studije pokazuju da konzumiranje morskih algi može pomoći smanjenju pet do deset odsto telesne težine, čime se smanjuje i pojava celulita. Zato uključite ovu magičnu biljčicu u svoj dnevni meni – možete je nabaviti i u kapsulama.

Kofeinske kreme

Kofein je često jedan od glavnih sastojaka anticelulit krema i zaista je vrlo delotvoran u otpuštanju masnoća iz naslaga i zatezanju kože. Proverite koncentraciju kofeina u kremi pre nego što je kupite – rezultate daju one sa pet odsto ovog sastojka.

Krema sa retinolom

Retinol je oblik vitamina A koji smanjuje prisutnost slobodnih radikala odgovornih za razgradnju kolagena. Retinol pomaže u održavanju glatke kože i čini izbočine celulita manje vidljivima. Potražite kreme sa 100.000 IUS vitamina A. Za najbolje rezultate koristite 100-postotnu retinol kremu s dodatkom vitamina A, C i E.

Uređaji za masažu

Masaža daje rezultate. Celulit se razvija jer fibrozno vezivno tkivo između kože i masnog tkiva povlači masne džepove na površinu, stvarajući neravan izgled kože. Trenjem možete privremeno omekšati kvržice, a masaža istovremeno pomaže stimulišući cirkulaciju i izbacivanje viška vode.