Možda ovo pitanje i nije bitno nekome ko ima klasični profil na Instagramu, ali ako ste influenser ili neka "bitna" osoba na ovoj svima omiljenoj mreži, verujemo kako su to tegobe s kojima se svakodnevno susrećete.

Naime, ponašanje Instagram postova zna neretko da bude  neuobičajeno i u poslednje vreme vrlo iritantno, od slučaja da vam neko fotku uopšte na svom feedu nije video, do toga da je ona imala mnogo manji reach od nekih prethodnih, pa tako i manje lajkova i da vam se uopšte ne prikazuju na feedu postovi od osoba koje pratite i redovno lajkujete… sve su to problemi s kojima se mnogi na Instagramu stalno susreću, a konkretnog odgovora nema, samo gomila nagađanja.

Tim povodom Instagram je neki dan u  San Francisku pozvao novinare gde im je prezentovano objašnjenje, odnosno kako zapravo funkcioniše njihov algoritam. Ističu kako njihovi korisnici mogu videti 90% željenog sadržaja, a da sve zavisi od ove tri stavke: aktivnosti korisnika, interesa , faktora odnosa/veza.

Na temelju toga Instagram odlučuje koji postovi bi pojedinom korisniku mogli da budu interesantni i kojim postovima će dati prioritet prikazivanja na feedu, a neki generalni zaključak zavisi od lajkova, komentarima i tagovanim fotografijama. U celi proces uzima se u obzir učestalost skrolanja i korišćenja profila samih korisnika, ali i koliko ljudi zapravo pratite. Ono čemu smo se nadali donedavno jeste da će nam ipak vratiti opciju feeda na kojem su objave poređane hronološki, ali čini se kako ipak ništa od toga.

Izvor: Buro247.hr