Ono što privlači pažnju je struktura korisnika. Za razliku od mnogo zastupljenijeg konkurenta Fejsbuka, koji je pronašao svoje mesto u srcima “običnog sveta”, Tviter je privukao mnogo poznatiju klijentelu. Onaj deo poznatih i istaknutih ličnosti koji nesebično dele sa nama svoju privatnost, do koje se do skoro moglo doći samo preko neumornih žutih novinara. I upravo su najveći zavisnici najpoznatiji glumci, pevači, sportisti, političari iz celog sveta, i neprestano nas obasipaju svojim slikama sa porodicom, prijateljima ili sa nekih važnih dešavanja. I tako smo svi u toku gde idu, šta rade i u najbizarnijim slučajevima, šta jedu. Ovo je znatno olakšalo posao novinarima, koji sada ne moraju da se bore za izjavu ili intervju, već pogledaju profil konkretne osobe, preuzmu sliku ili komentar, i naprave vest.

Do nedavno su časopisi plaćali enormne sume za prve slike bebe nekog poznatog para, sada su one dostupne na samo klik od svih nas. Čak i oni rezervisani, koji se trude da se odupru svemu ovome, na kraju posustanu. Pa tako i ledena kraljica teniskih terena, Marija Šarapova, je pre ceremonije preuzimanja pehara u Indijan Velsu sa klupe “tvitnula” fanovima svoja osećanja, samo par minuta nakon poslednjeg poena. I nije jedina, to se polako uspostavlja kao pravilo. I dalje ostaje nejasno, šta je to što vuče poznate da svoju intimu dele sa “pratiocima” širom sveta, da li je ovo jedini način da budu u kontaktu sa onima koji ih podržavaju. I svi se trude da nam pokažu da su oni zapravo momci i devojke iz komšiluka, sa sasvim uobičajenim navikama i razmišljanjima.

Na nama je da sami procenimo da li je to samo marketing ili su oni stvarno obični ljudi poput nas i žele da čuju mišljenje svojih fanova.