Najvažniji sastojak ovih recepata je zdravlje! Bogati su vlaknima, zdravim ugljenim hidratima i proteinima, dok svaki sadrži namirnice koje pomažu u topljenju masti. Potrebno je manje od 30 minuta da obrok bude spreman! Pa, da počnemo :)

1. Vreme: 10 minuta ,Kalorije – 122; Sastojci: Dve šolje očišćenog grejpfruta, 1 banana nasekana, 1 kašika iseckane nane, 1 kašika meda. Priprema: Ocediti grejpfut, zadržati ¼ soka. Pomešati sastojke i uživati u osvežavajućoj voćnoj salati.

2. Vreme: 10 minuta, Kalorije 150; Sastojci: ¼ konzerviranog belog pasulja, ocedjenog. 1 kašičica iseckanog vlašca, 1 kašičica limunovog soka, 2 kašičice maslinovog ulja, naseckano povrće – po izboru - malo brokolija (obarenog), malo crvene ili zelene paprike sveže, šargarepe. Priprema: Pasulj, limunov sok, maslinovo ulje i vlašac – mešati dok ne postane glatko. Pola šolje naseckanog povrća (šta ste odabrali) i sve pomešati.

3. Vreme: 10 minuta, Kalorije: 410; Sastojci: 2/3 šolje vode, 1/3 šolje ječma, 1 narezana banana, kašika neslanog suncokreta, kašičica meda. Priprema: Prokuvati ječam u vodi (2/3 šolje), mešati i neka stoji 2 minuta. Pomešati sa iseckanom bananom, medom i suncokretom.

4. Vreme: 5 minuta, Kalorije: 410; Sastojci: 2 kuvana jaja (iseckana), 2 kašike grčkog jogurta (sa nižim procentom masti), 2 kašike iseckane crvene/zelene peprike, ¼ kašičice karija, 1/8 kašičice soli, malo bibera, 2 kriške ražanog hleba/tosta, ½ šolje spanaća, 1 pomorandža. Priprema: Pomešajte jaja, jogurt, so, kari i papriku. Na tost stavite svež spanać i premažite salatu od jaja preko. Pomorandžu pojedite samu, posle tosta.

5. Vreme: 20 minuta, Kalorije: 492, Sastojci: Rezanci od heljde ili pšenice, 3 špargle (iseckane na trećine), file lososa (250g, iseckan na 8 delova), kašičica maslinovog ulja, 3 kašike limuna, malo bibera, ½ avokada iseckana na zalogajčiće, pola krastavca (sa korom, iseckan na srednje komadiće). Priprema: Skuvati rezance, potom ubaciti špargle na 2 minuta (testo postane al dente). Isprati u hladnoj vodi. Izgrilujte losos na tiganju u malo maslinovog ulja. Pomešajte kašičicu maslinovog ulja, limunov sok, malo bibera u jednoj činiji. Pomešati sa avokadom i krastavcem, a potom preliti rezancima. Sve pomešati, a na kraju dodati komade grilovanog lososa. Može se jesti toplo ili hladno, posle 3-4 sata stajanja u frižideru u hermetičkoj posudi.

6. Vreme : 5 minuta, Kalorije: 450, Sastojci : ¾ grčkog jogurta, 2 šolje narezanih šljiva, kajsija, nektarina (mešano, po ukusu); ¾ šoqe kornfleksa, 2 kašike oraha i badema (sitno seckanih); 1 kašika meda. Priprema : U višoj šolji ili tegli ređati sloj jogurta, kornfleksa, nektarina, meda, pa ponoviti još jedan sloj. Ostaviti u frižideru na par sati.

7. Vreme : 5 minuta, Kalorije : 90 po zalogaju (tri zalogaja), Sastojci : 1 avokado, kašičica soka od  limete, kašika jogurta ili pavlake, ¼ kašičice kima, 12 listova endivije. Priprema : Pomešajte sve sastojke u činiji (oljušten avokado, promešan sa limunovim sokom, kimom i jogurtom). Servirajte po kašiku fila na listu endivije. Može da bude zabavno posluženje na žurci, ali i osvežavajuća večera, dok ostatak listova može da vas čeka u frižideru za doručak.

8. Vreme 15 minuta, Kalorije : 159 po porciji, Sastojci : 3 šolje sitno seckanog komorača, 2 šolje sitno seckanog paradajza, ¼ šolje seckanog crvenog luka. 1 šolja seckanog svežeg bosiljka, 1/3 šolje balsamika/sirća, 1 kašika maslinovog ulja, malo sveže mlevenog bibera, ¼ kašičica soli, 20 g pasulja ispranog i osušenog, ½ šolje feta sira. Priprema : Pomešati sve sastojke osim fete, i ostaviti da stoji 30 minuta. Posuti sirom.

9. Vreme: 15 minuta, Kalorije: 369; Sastojci: ¼ šolje jogurta bez masti, 1 kašika vode, 1 kašika jabukovog sirćeta, ¼ kašičice soli, ½ šolje rezanog kupusa, malo sveže mlevenog bibera, 2 stabiljke celera (tanko sečenog), 2 šolje šargarepe (isečene na tanke trake), 2 kašike susama. Priprema: Pomešajte so, biber (po ukusu), jogurt, sirće. Dodajte celer, šargarepu i kupus. Pospite susamom. Držati u frižideru 4 sata pre serviranja.

10. Na kraju desert! :) Vreme: 5 minuta, Kalorije: 190 po porciji, Sastojci: 50g/100g mlečne čokolade, 1 banana. Priprema: Istopiti čokoladu, a bananu iseckati na kolutiće. Umakati bananu u činiju čokolade ;)