Nakon uspešne Material girl kolekcije koju je zajedno sa svojom ćerkom Lurd kreirala za mlade devojke, Madona je će uskoro lansirati još jednu, pod nazivom Truth or Dare. Novi brend na tržištu bi trebalo da se pojavi početkom naredne godine. Prvo će izbaciti parfem, a zatim će uslediti linija cipela, torbica i donjeg veša.

Iako su mnogi od nje očekivali da mnogo ranije osmisli svoj modni brend, pedesettrogodišnja diva smatra da je tek sada dovoljno sazrela da u kreacije može da ugradi sopstvenu ličnost.

- Mnogi su mi dolazili sa idejom da stvorim svoj brend, ali tek sada je došlo pravo vreme za ovakav potez – objasnila je pop ikona.

Savršenog poslovnog partnera Madona je pronašla u kompaniji Iconix, koji su, kako kaže, jedini sposobni da realizuju njene vizije. Ime kolekcije dolazi od radnog naslova njenog kontroverznog dokumentarnog filma U krevetu s Madonom tako da je za očekivati da će linija odjeće biti jednako provokativna