U najnovijem izdanju Vogue-ove emisije "Pitaj Anu", u kojoj slučajni prolaznici Ani Vintur postavljaju modna pitanja, urednica američkog Vogue-a odgovorila je na mnoga zanimljiva pitanja.

Jedno od prvih pitanja bilo je vezano za Rijanin novi poduhvat, lansiranje luksuznog brenda Fenty kao sastavnice LVMH grupe, a devojka je pitala Anu misli li da pop zvezda zaista može biti dizajnerka, na šta je Ana odgovorila da ako neko može uspeti u modnom svetu, onda je to Rijana.

Takođe, Ana je istaknula da joj se sviđa što je Rijana svoj dizajn usmerila na bezvremenske komade, a ne na privremene trendove, te da smatra da će njen brend LVMH grupi doneti veliki uspeh.

Osvrnula se na velike uspehe Viktorije Bekam i Farela Villijamsa u modnoj industriji kao potvrde da pop zvezde itekako mogu biti uspešni dizajneri. 

Takođe, otkrila je da su joj najdraže cipele one sa potpisom Manola Blahnika te da gotovo svakodnevno nosi haljine sa cvetnim printom. 

Ipak, pitanje čiji su odgovor svi pomno osluškivali bilo je: "Koja je najveća zabluda vezana za modu?" 

Ana je spremno odgovorila da je to neshvatanje mode ozbiljnom kao ni žena koje pomno prate modu i trendove. Dodala je kako je prilikom saradnje sa Andrewom Boltonom, glavnim kustosom muzeja Metropolitan, shvatila koliko je moda važna kulturološki te da je ona puno više od onog što se na prvi pogled čini. 

Otkrila je takođe da su trenutno najpopularnije torbice manjih modela koje se nose prebačene preko ramena ili preko tela i da ih smatra vrlo praktičnim. Neočekivano, Ana je izjavila i da obožava da nosi japanke koje je vrlo teško uopšte zamisliti na njoj s obzirom na to da je uvek odevena vrlo elegantno. 

Izvor: Index.hr