Jaje, poznato pod imenom Judžin, danas je puklo pod pritiskom kojem je bilo izloženo zbog tolike pažnje, prenosi BBC.

U opisu slike na Instagramu nalazi se savet ljudima da potraže pomoć ako se osećaju kao Judžin i cela ova fama oko običnog jajeta je u stvar skretanje pažnje da se ljudi bave svojim psihičkim zdravljem. 

Prva slika jajeta postovana je na Instagram u januaru sa jednim ciljem: da ima više lajkova od slike Kendal Džener, zvezde rijalitija, što je i uspelo za samo devet dana.

Bilo je dosta spekulacija o tome ko stoji iza jajeta i kako je tako brzo uspelo da dobije toliko lajkova.

Neki su verovali da je u pitanju marketinški trik neke velike kompanije koja je kupovala pratioce, ali Kris Godfrej, marketinški stučnjak, tvrdi da ju je on stvorio sa još dve osobe, ne da bi reklamirali bilo šta, već samo da bi jaje dobilo što je više lajkova moguće.

Sada kada jaje ima preko 10 miliona pratilaca postalo je veoma efektan način da se dopre do velikog broja ljudi.

Nije poznato hoće li jaje Judžin poslužiti u još neke marketinške svrhe.

Ovde možete pogledati kako izgleda kratak video format u kome popularno jaje apeluje da ljudi potraže pomoć, kao i sve fotografije jajeta. 

Izvor: Vecernje novosti