Dok je živela u Londonu, 2008. godine Mija Knežević pokrenula je stranicu na kojoj su samo bliski prijatelji mogli da prate njena razmišljanja o stilu, modi i umetnosti uopšte. Par godina kasnije, spontane misli pretvorile su se u cenjene stavove, pozicionirane na njenom modnom blogu mij-a-porter.com i uokvirene fotografijama zbog kojih je postala zaštitno lice Sydney to Wear koncepta. Ana Vintur zatražila je da ta kampanja bude objavljena u oktobarskom broju američkog magazina Vogue. Njujork je, ipak, bio presudan za izgradnju Mijinog stila. U taj grad u kome sada provodi najviše vremena stigla je kao zaštitno lice kuće Chanel K i ambasador Srbije brenda Burberry. A njen stil? Casual minimalizam.

Zašto blog?

Pre pet godina nastao je jedan veliki svet koji se zove blogging. Ljudi su počeli da pišu o hrani, modi, umetnosti, literaturi… na user friendly stranicama koji je Google napravio. Počela sam iz ljubavi prema određenoj estetici, misleći da će to biti nešto samo za tridesetak ljudi. Onda je moć search engine i tags uradila svoje i blogging je sada nešto više za mene.

Šta trenutno zaokuplja vašu pažnju?

Radna američka viza, gde počinjem da radim za veliki e-commerce sajt koji se bavi modom. To je kompanija za koju sam imala jaku želju da radim od kada je nastala.

Kako se postaje uspešna blogerka?

Puno ličnog stila i poznanstvo sa poznatim street style fotografima.

Identitet vašeg stila je kao proizvod, ali niko neće čuti za vaš proizvod ako ne znate da ga prodate. Tu se pojavljuju Tommy Ton, Adam Katz Sinding, Ku Jangjun, kao čuveni street style fotografi za kojima su sve ikone stila lude. Vaš stil je odjednom na hiljadama onlajn portala i svim print časopisima. From zero to hero!

Koji je vaš savet za one koje su na početku blog puta?

Permanentan rad na sebi. Čitanje knjiga, gledanje filmova, posete izložbama, odnosno izgradnja svoje estetike koju posle personalizujete u oblačenju ili kroz neki drugi predmet svog interesovanja, bilo to literatura ili unutrašnji dizajn. Najbitnije je imati ličnost i maštu, a kreativnost onda nalazi način da se pokaže.

Kako modna blogerka može da zaradi novac?

Promovisanjem brendova, stilizovanjem kampanja, sarađivanjem sa onlajn e-commerce sajtovima itd. Moda nikad nije bila ovoliko velika, nikad toliko ljudi nije bilo u modnoj industriji kao danas, to je sve zbog interneta.

Šta bi jedna devojka morala da ima u ormaru ove sezone?

Avijatičarsku jaknu.

A čime ste vi napunili svoj ormar?

Tašnama, tašnama i tašnama. Inače sakupljam tašne, toliko ih imam da nemam kad da ih sve iznosim. Najviše volim kad imam tašnu u nekoj limitiranoj boji ili materijalu, onda je čuvam i ne nosim često. Ako budem imala ćerku, lepo će se obradovati kad poraste.

Šta planirate u bliskoj budućnosti?

Snimanje nove Chanel K kampanje u Parizu za Fashion week. Jedva čekam!

Obožavam tim sa kojim radim ovu kampanju. Moj zvanični fotograf i veliki prijatelj, poznati njujorški fotograf Adam Kac Sinding i ja uvek napravimo nešto super!

Šta je vaš profesionalni cilj?

Da steknem iskustvo u velikim e-commerce kompanijama, kako bih mogla da otvorim svoju za par godina.

A privatni?

Čim pokrenem svoju kompaniju, da napravim svoju porodicu. Tome se najviše radujem. U toliko različitih mesta sam živela i toliko puta se selila. Sanjam o tome kako ću da se stacioniram na jedno mesto u Evropi i započnem najzad pravi family life.

Od kuće sam otišla sa 15 godina, tako da je motivacija za to velika.

Kako izgledaju dobri modni partiji?

To bi bio događaj koji se dešava usred Fashion weeka u jednom od glavna četiri grada. Tu je 500 najcenjenijih zvanica, na neobičnoj lokaciji, sa savršenim osvetljenjem i muzikom. Kad sam radila praksu u W magazinu i time smo se bavili, pa sam videla šta znači to produce an excellent fashion event.

Kako se postaje AAA devojka?

Pratite događanja u svim oblastima života i opšti nivo kulture konstantno unapređujte. Obrazovanje je na prvom mestu, a onda ljubav prema nečemu (umetnost, moda, muzika, arhitektura, kulinarstvo...) Važno je da imate strast koja vas tera napred. I na trećem mestu zdrava ishrana i trening. Puno povrća i joge! Samo tako se postižu ti extraordinary ciljevi!

Lična karta:

Datum i godina rođenja: 14. 1. 1987.
Mesto rođenja:
Beograd
Horoskopski znak:
Jarac
Emotivni status:
U vezi
Zašto je AAA:
Njeno modno znanje služi kao praktični primer u mnogim fashion krugovima.