Manekenka i voditeljka Krisi Tajgen oduvek je bila ponosna na svoje seksi telo, koje nije premršavo i ima baš onoliko oblina koliko je potrebno. Pogledajte kako se hrani i vežba da bi izgledala ovako dobro!

Supruga poznatog pevača Džona Ledženda uvek se trudi da oboje jedu zdravo, pa je tako i nakon skorašnjeg porođaja brzo vratila svoju liniju. Ona ključem svog dobrog izgleda smatra doručak, koji nikada ne preskače. Najčešće jede jaja na sve moguće načine, mada najviše voli da ih skuva ili napravi omlet. Nakon jaja manekenka će pojesti nešto što obožava: avokado s malo soli i bibera.

Pročitajte i... Jedine vežbe koja su vam potrebne za seksi telo (VIDEO)

Omiljeno jelo za ručak ove manekenke jeste tunjevina, koja joj obezbeđuje dnevnu dozu omega-3 masnih kiselina, a koju će Krisi začiniti s malo majoneza i mnogo senfa. Nakon ručka, Krisi pije smoothie, pri čemu su joj omiljeni od lisnatog zelenog povrća koji jabuku sadrže samo u tragovima, jer, kako tvrdi, ne voli njen ukus. Ipak, zna da je svesna kako smoothie koji nije najukusniji često sadrži najbolje sastojke, pa se zato tera da ih pije uprkos nedopadanju.

Foto: Instagram / chrissyteigen

Od čudne hrane koju Krisi voli, najzanimljivije su sušene morske alge, koje jede u obliku čipsa, a omiljene su joj one s ukusom wasabija. Od ostalih zdravih grickalica, Krisi voli sirove bademe i slane indijske orahe. Iako navodi da zna da so nije zdrava, ne može da odoli indijskim orasima, koje proprži na tiganju uz dodatak malo soli.

Pročitajte i... Nutricionisti otkrivaju: Najgori dijetni trikovi koje smo čuli

Ova manekenka vežba svakog dana, i to - da bi povremeno mogla da priušti sebi raskošne večere i šampanjac! Ona je oduvek morala da pazi na liniju, jer ne dolazi iz prirodno mršave porodice i ima sklonost ka gojenju. U svojim svakodnevnim treninzima Krisi kombinuje ples, kardio i trening snage.

Foto: Instagram / chrissyteigen

Omiljeno doba dana za vežbanje ove manekenke je jutro, jer je posle treninga dobro raspoložena celog dana. Najviše voli vežbe inspirisane baletom, pa trenutno trenira program vežbi nazvan Physique 57 i tvrdi da su baš one zaslužne za njenu liniju. Ove vežbe zasnivaju se na stvaranju otpora korišćenjem težine sopstvenog tela, čime se ciljaju mišići na rukama, bokovima, zadnjici i stomaku.

Pročitajte i... Jutarnje vežbe: Kako da istegnete i oblikujete celo telo

Program vežbi Physique 57 oblikuje telo sa zdravim oblinama. Krisi priznaje da ga voli i zato što je u pitanju grupni trening, jer joj vežbači oko nje daju dodatnu energiju. Osim toga, pomalo je i kompetitivna, pa namerno ulaže više truda na ovim treninzima nego što bi to bio slučaj sa privatnim trenerom.

Foto: Profimedia

Tanja Beker, Krisina lična trenerica, navodi da na njenim treninzima Physique 57 rade baš svi mišići, zbog čega su upale neizbežne - ali isto tako i rezultati. Krisi ovaj program opisuje kao ubrzani pilates, i ističe da se nikad ne oznoji kao prilikom ovih treninga. Za ovakvo telo stvarno se isplati oznojiti!

Izvor: Fashion