Dani se čine toliko duži kada mudro koristite svoje prve jutarnje sate, pogotovo vikendom kada uspete da obavite sve stvari koje imate na svojoj to-do listi. Vaše raspoloženje tokom dana, stav i način koji radite zavisi od toga kako spavate i kako se budite. Poboljšajte svoj prvi sat na poslu i budite se produktivniji nego ikada pomoću ovih par koraka...

Pravilo 5 sekundi

Pokušajte da ne pritisnete taj grozni snooze i vratiti se na spavanje još „samo“ deset minuta. Umesto toga, ustanite, popijte čaj ili kafu, vežbajte. Imaćete više energije što će vam pružiti priliku da iskoriste sve važne prve sate u danu. Dobar psihološki trik za motivaciju je pravilo 5 sekundi. Nakon gašenja alarma, odbrojavajte unazar od pet do jedan. Kada dođete do jedan, ustanite bez razmišljanja.

4 pravila uz koja ćete svako jutro izgledati kao modna blogerka  

Pokušajte da izbacite šećer

Da, svi znamo da ono što jedemo ima veliki uticaj na to kako se osećamo i na nivo energije. Visok nivo rafiniranih ugljenih hidrata i šećera mogu dovesti do konstantnog osećaja umora te pokušajte da izbegnete obrađenu hranu i šećer koliko god je to moguće. Jedna od iznenađujućih nuspojava će biti lakše buđenje ujutro, manji umor tokom dana te veći osećaj produktivnosti na poslu. Osećaj tromosti će nestati.

Brojite cikluse spavanja, ne sate

Jedan od gorih osećaja je nameštanje jutarnjeg alarma i kada aplikacija izbaci podatak koliko vremena imate do buđenja. Horor. Taj broj sati je uvek premali tako da već idete na spavanje loše volje, a tako se i budite. Trik koji možete koristiti kako biste sebi pružili pravi noćni odmor je brojanje vaših ciklusa spavanja umesto broja sati. Prema stručnjacima trebali bi imati 5 do 6 ciklusa spavanja, bez obzira na to koliko sati spavate. Naravno postoji aplikacija koja vam u tome može pomoći - Sleep Cycle Alarm Clock.

Izvor: fashion.hr