Evropski naučnici su uspeli da naprave režim dana za žene, uzimajući u obzir naš bioritam i osobine rada organizma.

7.30-8.00

Uzmite doručak. Možete čak i komad kolača i pecivo. Kalorije od ranog doručka gotovo potpuno hrane mozak.

8.00-8.15

Najprikladnije vreme za uzimanje vitamina. Ali, ne na prazan stomak, u suprotnom će se previše brzo obrađivati i izbacićete ih urinom.

8.30-10.00

Izađite iz kuće na svež vazduh. Barem ostanite na balkonu ili idite u šetnju. Nije važno ako je dan oblačan: sunčevi zraci i dalje prodiru kroz oblake, a vitamin D koji je neophodan za dobro raspoloženje, kosti i zube se proizvodi u velikoj meri.

10.00-11.00

Najproduktivnije vreme za rad. Sada je posebno poželjno donositi odluke. Leva hemisfera mozga je aktivnija, odgovorna je za logiku i računanje.

13.00-13.30

Optimalno vreme za ručak. Sistem za varenje radi u punoj snazi. Hrana koja se uzima u ovo doba ispravno se apsorbuje, a telo će dobiti sve potrebne elemente.

13.30-14.00

U ovom trenutku naše telo je najmanje osetljivo na bol. Postoji smanjenje aktivnosti svih telesnih sistema. Ako je moguće, posvetite ovaj sat mirnom radu koji ne zahteva razmišljanje.

Nastavak na sledećom strani...