"Bacite" pogled na Insta Story vaših prijatelja dok stojite u redu u supermarketu, otvorite iz dosade na pauzi za ručak na poslu jer je multitasking naprosto postao vaš (i naš) modus operandi, a ujutro uz kafu vam gotovo uvek, i sasvim slučajno, potroši nekoliko minuta života, a tako ste čvrsto naumili da pročitate barem dve stranice knjige.

Instagram Stori je u našim životima svega godinu dana, a mislite li da na kratkim videima ili fotografijama ljudi koje pratite na Instagramu ne gubite mnogo vremena, možda bi vas statistika koju je povodom prvog rođendana objavila kompanija u vlasništvu Fejsbuka mogla ipak malo osvestiti.

Naime, prema istraživanju koje je sproveo Instagram, na dnevnoj bazi čak 250 miliona korisnika gleda Stori, opciju koju je Instagram uveo po uzoru na Snepčet. Poređenja radi, Snepčet dnevno ima otprilike 166 miliona korisnika, što dokazuje kako je Instagramovo kopiranje ove opcije bilo pun pogodak. Insta "priče" su popularnoj aplikaciji višestruko pogodovale, pa je tako zabeležen rast vremena koje provodimo na Instagramu, a to je u proseku 24 minuta dnevno za one u uzrastu od 25 godina i više. Oni mlađi pak Stori gledaju u proseku 32 minuta svakog dana.

Kad je reč o poslovnim korisnicima, prošlog meseca je više od 50% istih objavilo Stori, s time da jedna od pet priča poluči direktnu poruku. Najpopularniji su haštagovi očekivano #GOODMORNING, #WORK, #GOODNIGHT i #MOOD, dok se od nalepnica najviše koriste ona za lokaciju, vreme, lajk i haštag. Jedna od novijih opcija takođe je sakupila svoje obožavatelje pa su među filterima najpopularnije pseće uši, maska za spavanje i zečje uši.

Zaključak balade? Pad popularnosti Instagrama i dalje se, čini se, ne nazire, koliko god mi mislili da će do zasićenja doći. Sve dok kreativni mozgovi u razvojnom timu osmišljavaju nove opcije, Instagram će nam, evidentno, oduzimati vreme, na našu radost ili pak zaprepaštenje.

Izvor: fashion.hr