Naca tačka kreacije potpisuje Nataša Đorđević, modna dizajnerka iz Vrnjačke Banje koja kroz osmeh za sebe kaže da je 3 u 1 – i dizajnerka, i krojačica, i šnajderka. Neki će njene kreacije opisati pridevima „neobično“ ili „čudno“, a ona dok dizajnira na umu ima osobe koji žele da poseduju nešto autentično i originalno, nešto što iskače izvan okvira uniformisane mase.

Njene modele karakteriše težnja ka individualnosti, a to je i jedan od razloga što stvara odeću koja je ili unikatna ili izrađena u malim serijama. Akcenat je na svakodnevnoj nosivosti i udobnosti, dok je istovremeno „golim okom“ vidljivo da je to dizajnerskih ruku delo.

Pitali smo Natašu šta je inspiriše i šta najviše voli da šije:

„Moje kreacije odlikuje spajanje različitih boja patchwork tehnikom, detalji u vidu ručno ušivanih perlica ili ručno oslikavanje bojama za tekstil, i to u svedenoj, pufnastoj ili stogoj formi šezdesetih... Inspirišu me Japan, etno motivi, priroda i geometrija - sve to u viđeno kroz prizmu retro filtera. Ipak ono što najviše volim da šijem su revijske kreacije i unikatni modni detalji koji i najjednostavnijoj odevnoj kombinaciji daju potpuno drugu dimenziju.

A kada šijem stvari prema meri i želji najbitnije mi je da osoba kojoj šijem bude zadovoljna krajnjim rezultatom.“ „Počela sam da šijem još od malena, gledajući kako to radi moja majka, koja je to tada radila iz hobija. Ovo će zvučati kao kliše ali: sve je počelo od haljinica za lutke! Posle toga sam neko vreme bila opsednuta šivenjem torbica, a onda malo po malo, i garderobe.

Noseći te stvari koje sam šila za sopstvene potrebe, stalno sam dobijala pozitivne komentare ali i poneku porudžbinu. Nakon završene srednje škole bila sam sigurna da je modni dizajn jedino što želim da upišem. Tokom studiranja mnogo mi je značilo to što umem sama da šijem, jer dizajner koji ume da šije može i da ekspermentiše a samim tim i da napreduje. Potpuno sama sam dizajnirala i realizovala svoj diplomski rad – 10 haljinica u stilu šezdesetih. Iste te godine prijavila sam diplomsku kolekciju na jedan konkurs i došla do polufinala. 

Ispostavilo se da će me diplomske haljinice pratiti kroz sve ove godine i da ću baš po ovom modelu biti prepoznatljiva. U pauzi između diplomiranja i upisivanja specijalističkih studija odradila sam par kolekcija ogrlica od tekstila i vunice i rešila da svoj dizajn učinim dostupnim na internetu. Tada je zajedno sa Facebook stranicom nastao i moj „naca.“ brend, sada već davne 2013.“

Prošle godine u ovo vreme „naca tačka“ počinje da postoji i formalno, kao firma i prodajni objekat, ne samo kao virtuelna destinacija. „Naca tačka“ radnja predstavlja izložbeni i prodajni prostor koji subotom pruža mogućnost uzimanja mera za šivenje prema porudžbini.

„Za ovih godinu dana naučila sam neke stvari o preduzetništvu, stekla nove kontakte i shvatila da stvari koje ja stvaram ne pripadaju ovde. Zbog toga, u septembru zatvaram radnju i planiram da se preorjentišem na Concept store-ove u većim gradovima i da se više angažujem oko internet prodaje,” iskrena je Nataša.

U galeriji vas čekaju još fotografija, a za više inspiracije pogledajte naca. Instagram profil na kojem vas čekaju fantastične šarene ideje.

Tekst: Marina Đorđević

Slike u galeriji