Jedno iskreno “da” i jedno odlučno “ne” vrede više nego stotinu “ako” i stotinu “ali”.
Korzikanska poslovica
Naslovna | Ljubav i Seks | Seks | Trik za intenzivnije uživanje u seksu

Trik za intenzivnije uživanje u seksu

Trik za intenzivnije uživanje u seksu

Ako ste čule za Kegelove vežbe, da li znate kako se izvode? Detaljno ćemo vam objasniti - za njih vam je potrebno samo 10 sekundi...

Poznato vam je da trbušnjaci ravnaju  stomak, a čučnjevi zatežu zadnjicu. Ali da li ste znale da vežbe za karlične mišiće, poznate i kao Kegelove vežbe, mogu dovesti intimne delove vašeg tela u formu? Time dobijate više uživanja i za vas i za vašeg partnera. Ako redovno radite Kegelove vežbe pojačaćete osećaj tokom seksa, od predigre do orgazma! Najbolje u svemu je to što možete da ih radite bilo gde, bilo kad, a to će biti samo vaša vruća tajna.

Značaj Kegelovih vežbi

Kegelove vežbe podrazumevaju ritmično stezanje i opuštanje mišića karličnog dna, koji se nalaze na donjem zidu karlice i drže bešiku, matericu, rektum i vaginu - to su oni mišići koje grčite kada zaustavljate mokrenje, a pred porođaj se toliko rastegnu da omoguće bebi da prođe kroz porođajni kanal. Ali ovi mišići imaju i nestašnu funkciju: što su jači snažniji je osećaj „ispod pojasa“ tokom seksa. Vežbanje bilo kog mišića obezbeđuje intenzivniji priliv krvi u taj deo tela, čineći ga tako osetljivijim. I Kegelove vežbe funkcionišu po tom principu: pojačavaju osećaj vreline i priliv krvi u klitoris i vaginu, pa se brže uzbuđujete i više uživate! Još jedna pozitivna strana jačanja vaginalnih mišića: imaćete jači stisak „tamo dole“. To će vam omogućiti dodatnu kontrolu nad dubinom i brzinom penetracije i stepenom trenja tokom seksa.

Svi ovi korisni efekti Kegelovih vežbi dovode do onog najznačajnijeg rezultata: snažnijeg i dužeg orgazma. Vaginalni mišići koji su u dobroj kondiciji se jače grče tokom orgazma, pa osećaj prijatnog pulsiranja može da potraje.

Pravilan način izvođenja Kegelovih vežbi

Pre nego što počnete da vežbate morate da locirate svoje pubične mišiće. Kada vam se sledeći put pripiški, pokušajte prvo da zadržite, a zatim pustite mlaz urina ne stežući pri tom guzu, butine ili stomak. Ako uspete da zadržite, pa pustite mlaz bez angažovanja pomenutih drugih delova tela, onda ste ih pronašle. Druga strategija je da kada se budete osećale opušteno legnete na leđa i stavite jedan prst u vaginu, a zatim oko njega stegnite mišiće vaginalnog zida. Mišići koje kontrahujete su upravo oni mišići koje treba da aktivirate. Kada precizno locirate svoje „ljubavne“ mišiće, vežbajte stezanje i opuštanje tako što ćete ih držati stegnute po 10 sekundi pre nego što ih opustite. Redovno, tri puta dnevno, radite po 10 do 20 Kegelovih vežbi, zadržavajući se na svakom stisku po 10 sekundi. Ukupno vreme potrebno za vežbe: samo pet minuta dnevno. „Posle mesec dana, već ćete primetiti razliku u stisku i osećaju, što će postajati još izraženije ako nastavite sa jačanjem ovih mišića.“

„Bludne“ Kegelove vežbe

Kegelove vežbe ne morate da radite samo kao pripremu u slobodno vreme. Stezanjem vaginalnih mišića tokom masturbacije ili za vreme seksa osetićete sve prednosti vaših odnedavno dobro zategnutih mišića i istovremeno ih dalje jačati. Drugi razlog zbog kojeg bi trebalo da isprobate Kegelove vežbe dok ste sa svojim dragim: svakim stiskom pojačaćete i njegovo zadovoljstvo, jer će on osećati jači pritisak. A određena vrsta stiska će mu čak pomoći da odloži orgazam dok i vi ne budete spremne, jer stezanje vrha penisa može da zaustavi klimaks. A neki seksolozi preporučuju i muškarcima da rade Kegelove vežbe, budući da im jačanje pubičnih (da, i vaš dragi ih ima) može pomoći u odlaganju preranog orgazma tako da biste oboje mogli da doživite orgazam u isto ili barem približno isto vreme. Muškarci skloni preranoj ejakulaciji trebalo bi da lociraju svoje pubokokigeusne mišiće i vežbaju perianalni stisak na isti način na koji vežbaju žene.

Tehnike za iskusnije

Kada savladate osnovne vežbe, pređite na sledeći nivo. Prva tehnika je za solo seks, dok su ostale četiri namenjene za vežbanje u dvoje.

Solo vragolije. Dok se samozadovoljavate, najpre stegnite mišiće na nekoliko sekundi, a zatim ih u istom trajanju opustite. Primetićete da onaj prijatni osećaj zadovoljstva raste i intenzivira se sa svakim stiskom.

Strasno „guranje“. Umesto da primenite standardni Kegelov stisak, pogurajte tokom seksa vaginalne mišiće naniže, kao da u vagini imate nešto što pokušavate da izbacite (dok gurate osetićete i blage kontrakcije stomačnih mišića). Tako ćete spustiti zid vagine pa će G-tačka biti pristupačnija, a postizanje orgazma lakše.

Duboki stisak. Dok klizite gore-dole u pozi „žena odozgo“, počnite sa Kegelovim vežbama uskladivši ih sa kretanjem. Stežite mišiće dok se izdižete, držeći ih tako sekund, dva. Rezultat će biti više kontrole nad tempom i dubinom penetracije, kao i više prijatnog trenja.

Pojačavanje orgazma. Kada osetite da vam je partner pred vrhuncem, držite vaginalne mišiće stegnute kao da hoćete da ga iscedite. Muškarce ova tehnika raspamećuje.

Osetite trnce slasti. Neposredno pre „velikog praska“, stežite mišiće što brže i pliće možete. „Pojačaćete intenzitet orgazma... i svog i njegovog.
Potajno vežbanje.

  • email Pošalji prijatelju
Oceni članak
3.81

Prijavite se ne feed komentara Komentara (0 poslato):

ukupno: | prikazano:

Pošaljite komentar comment

  • Bold
  • Italic
  • Underline
  • Quote

Unesite kod sa slike:

Cosmo Trka na stiklama
Modni ziri
1. Mladić sa kojim se viđate već mesec dana vas pita da li biste hteli da i „zvanično“ postanete par i prestanete da se viđate sa drugima. Šta ćete odgovoriti?

Cosmo ANKETA

Šta vi radite nakon raskida?