Priča o tome kako je neverovatna žena po imenu Helen Gurli Braun još šezdesetih transfromisala porodičan magazin po imenu Cosmopolitan u štivo bez kojeg ne mogu milioni mladih žena širom sveta je jednostavno neverovatna!

Ranih šezdesetih, mlade, neudate žene su osetile prvi dah slobode. Po prvi put u istoriji one su se oprobale u poljima koja su bila obeležena muškom dominacijom i probale seks pre braka. Ali, fenomen je bio previše avangardan da bi bilo ko o njemu pričao - barem ne javno. Osim retkih, među kojima je i Helen Gurli Braun. Po prvi put, ona je obajsnila ženama u svojoj knjizi "Seks i neudata devojka" da im nije nužan muškarac da bi bile srećne. I isto tako, ako žele seks, da ga mogu imati kad god požele, bez osećaja krivice.

Knjiga je pogodila mnoge, ali je i postala bestseler, sa hordom devojaka koje su vapile za još saveta od nje. Tako se rodila ideja o magazinu. "Želela sam da magazin bude njihova najbolja prijateljica, platforma na kojoj bih im saopštila još svojih oslobađajućih ideja. Snažno sam želela da izgovorim tu istinu: Da, seks je jedna od najboljih stvari koje postoje i da ustvari i ne znam koje bi to druge bile. Da, želim da vam kažem da se može imati sve: ljubav, seks, novac!" izjavila je ona.

I tako je Cosmopolitan od porodičnog magazina postao magazin za mlade, samosvesne, hrabre žene. I unapredio svoj tiraž od nekoliko stotina hiljada na tri miliona! Danas, Cosmo je najprodavaniji magazin u svojoj kategoriji, sa svojih 58 internacionalnih izdanja, na 34 jezika i distribucijom u oko stotinu zemalja što ga čini najdinamičnijim i najpopularnijim brendom među magazinima na planeti.

Helen Gurli Braun je veoma aktivna i u svojoj devetoj deceniji i svakodnevno obavlja svoje dužnosti kao glavni urednik internacionalnih izdanja.

Prava, neverovatna, hrabra Cosmo devojka koja je pomogla milionima devojaka da žive bolje i imaju sve!!!

Cosmopolitan u Srbiji 

Aktivan Aktuelan Atraktivan

Da... Cosmopolitan na srpskom jeziku. Svetsko a naše! Samo je jedan od komentara koji se mogao čuti na lansiranju srpskog izdanja tog 28. aprila 2004. godine u hotelu Hyatt Regency Belgrade. Specijalno za tu priliku u Beograd je stigla i Helen Gurli Braun, koja je zajedno sa urednicom domaćeg izdanja, Natašom Davidov, predstavila prvi broj čiju je naslovnicu krasila glumica Miša Barton.

Sve je bilo veoma glamurozno, kreativno i sa puno cveća! Cvet je bio lajtmotiv za ovu noć, prvenstveno kraseći toalete oko hiljadu uvek trendi Beograđanki a zatim kao i mogućnost da muški deo zvanica iskaže damama svoju naklonost. Već tada bilo je jasno: Cosmopolitan je magazin koji će pomoći ženama u Srbiji i Crnoj Gori da žive bolje i da se raduju. Muškarci bi takođe mogli da ga čitaju, ako ni zbog čega drugog, a ono barem po staroj dobroj logici: upoznaj svog "neprijatelja". Takođe, to je bio prvi jasan znak da se približavamo tom velikom i zabavnom svetu!

Od tada pa do danas srpsko izdanje ima čime da se pohvali: 1. Akcija AAA čitateljka godine u saradnji sa Maybelline New York, usrećila je dve mlade žene i ostvarila im san uz novčanu nagradu od 5.000 EUR. 2. Srpsko izdanje jedno je od izdanja sa najvećim brojem lokalnih naslovnica, što dodatno govori u prilog srpskoj lepoti i duhu. 3. Beograd se 2007. godine, zahvaljujući našoj akciji "Trka na štiklama" upisao u red najdinamičnijih svetskih metropola. 4. Cosmopolitan je uzimao učešće u svim vitalnim akcijama koje podržavaju žene u Srbiji i Crnog Gori: od borbe protiv raka dojke do izgradnje Sigurne ženske kuće. 5. Urednica srpskog izdanja, Nataša Davidov, već tri godine uzastopno je birana u prvih 200 najmoćnijih žena u Srbiji, što, između ostalog, potvrđuje uticaj i moć koji Cosmopolitan ima u našoj sredini. 6. Našim čitateljkama nalazili smo posao (Akcija "Prilika iz snova"), omogućavali smo im da ih vozi lični vozač (Akcija "Cosmo cica & Seat kolica"), da nauče da igraju salsu ("Salsa Party"). 7. Ali, nismo zaboravili ni muškarce! U novembru prošle godine izabrali smo Cosmo Srcolomca u zajedničkoj akciji sa Taramauntom i Delta Autom. I to ne jednog - nego tri! 8. Dobijali smo nagrade, jer ste vi tako hteli (Igor Todorović, modni urednik godine "Pantene Beauty Awards za 2007") 9. Uticali smo na kreativniji pristup u izdavaštvu (predavanje Design Serbia, učesnici: Nataša Davidov i Meera Kumari, dizajner britanskog Vogue-a). 10. Ono što smo radili od početka, to je naša suština, to je naša misija: donosimo RADOST i OHRABRENJE!!! Na svakoj stranici, svakog meseca. Za vas i zbog vas.

Uživajte čitajući Cosmo magazin i Cosmo on-line i osećajte se svetski!